Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 26/6/2015
Φίλοι μου γεια σας! Τις φωτογραφίες που βλέπετε τις έχει τραβήξει ένας πολύ καλός μου φίλος ο Δημήτριος Πανοσκάλτσης ο οποίος μου έδωσε την άδεια να τις προβάλλω στο blog μου. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από ένα σημείο στην περιοχή μας που δυστυχώς έγινε ένα τραγικότατο δυστύχημα. Εκεί βρέθηκε ο Δημήτριος Πανοσκάλτσης μετά από λίγες μέρες και τράβηξε κάποιες φώτο. Σε μία από όλες τις φωτογραφίες εμφανίστηκαν δύο ιπτάμενα άγνωστα-γνωστά αντικείμενα. Θα μου επιτρέψετε να μην προβώ σε κάποια ανάλυση γιατί το θέμα είναι πάρα πολύ λεπτό. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι δεν πρόκειται για Γήινα σκάφοι και ότι πιθανών το ένα σκάφος επιτηρεί το άλλο γιατί όπως είναι γνωστό στο ηλιακό μας σύστημα γίνεται διαρκώς πόλεμος ανάμεσα στους καλούς και στους κακούς .Επίσης το σίγουρο είναι ότι δεν βρέθηκαν τυχαία αυτά τα αντικείμενα στο συγκεκριμένο σημείο. Ο Δημήτρης τράβηξε κι άλλες φώτο από το ίδιο σημείο. Αυτή είναι η τελευταία που τράβηξε μέσα από το αυτοκίνητο. Κάτι τον έκανε να τις τραβήξει για να εμφανιστούν τα σκάφη στη φωτογραφία. Τίποτα στη ζωή μας δεν γίνεται τυχαία. Αλλίμονο όλη αυτή η δημιουργία του ΘΕΟΥ να ήταν τυχαία. Έτσι και ότι συμβαίνει δεν είναι τυχαίο. Ποιοι είναι αυτοί μέσα στα σκάφοι; Εάν ψάξετε παλιότερες αναρτήσεις στο blog θα καταλάβετε κάποια πράγματα. Από όλες τις φωτογραφίες που έκανε ανάρτηση στο facebook αυτή βρισκόταν στην 33η σειρά. Αυτό το γεγονός της 33ης σειράς κατά την άποψη τη δικιά μου και του Δημήτρη δεν είναι καθόλου τυχαία. Ίσως κάποιοι καταλάβατε τι εννοώ και κάποιοι όχι. Αυτά τα λίγα φίλοι μου για σήμερα. Καλά να περνάτε και ο ΧΡΙΣΤΟΣ να μας βοηθά!!! ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου